Bij de les (dag 27 week 6)

Pitch =
overtuigend verkoopverhaal om een idee in een korte presentatie te verkopen aan een prospect

In mijn allereerste schoolkoffertje zit een verzameling van objecten, die een symbolische betekenis voor mij heeft. Mijn visuele ondersteuning bij mijn praatje.
Nog nooit heb ik gepitcht om mijn eigen plan te 'verkopen'. Het voelt als een heerlijke uitdaging. Mijn droom voor 16 plusser komt uit mijn hart en is precies waar ik in geloof. Door mijn 10 jaar ervaring met de doelgroep, heb ik genoeg tijd gehad om te onderzoeken en uitproberen wat wel of niet werkt.



Daar komt bij dat ik sinds januari 2014 elke dag bezig ben met spiegelogie en daardoor wonderen heb zien gebeuren. Het onmogelijke werd mogelijk. 'Alles dat je aandacht geeft, groeit en wanneer je moeite doet, krijg je moeite, maar wanneer je niks doet, krijg je ook niks'. Het zijn oneliners die me bij de les houden.

Volgende week maandag mag ik pitchen en de voorbereiding zit hem vooral in mijn state of mind. Lukt het mij de jury te overtuigen? Mijn truc is mezelf zijn, ondertussen wetende dat er geen goed of slecht bestaat.
31 of August...here I come!

Reacties