Dag 4: Mijn nieuwe levenspad

Mijn dag begon met meditatie en daarna deed ik yoga les 1. Ik volgde de instructies van Daniëlle op een You Tube filmpje. Tegen het einde van de les kwam Dakini de kamer inlopen. 'Ik doe yoga', fluisterde ik vanuit de dog-pose-head-down-positie.



Vandaag gaan we weer vergaderen en samenwerken voor LIFE! Ik rij over 30 minuten naar Oostzaan waar we ergens tussen 10:30 en 14:00 zullen bellen met zowel de onderwijsinspectie en de belastingdienst. Ik vind het frappant om te zien hoe de wereld in elkaar zit wanneer je een school opricht. Waar wij als team LIFE! een groot gedeelte van de tijd mee bezig zijn is; het voorspellen, in de toekomst kijken en beloven. Hilarisch gewoon. Als ik de woorden teruglees, ben ik bijna geneigd om te denken dat er niks meer zweverig is. En dat terwijl het een plan is waar we aan werken, under construction dus.

Voor mij staat vast dat we de ideale locatie gaan vinden en spoedig kunnen starten. Een bruisende school zal het zijn die energieke mensen jong en oud zal aantrekken. Veel gelijkgestemden bij elkaar die het leven onderzoeken, vieren en ervaren op een manier die past bij deze tijd: duurzaam en mindful.

Mijn affirmatie voor de telefoongesprekken is als volgt: We praten met personen waar we ons door gehoord en begrepen voelen. Na de telefoongesprekken voelen we ons verbonden met elkaar, geïnspireerd en opgelucht.

AHEEEE

Reacties