Zelfrealisatie in een stroomversnelling

'Vertel eens even, wat gebeurt er nou allemaal met jou Mailin Fleur?', vroeg een Facebookvriend me van deze week. In een privebericht, dat wel, maar toch voel ik de behoefte om wat uit de doeken te doen.

Waarom is er nu nog een man in mijn leven, waar komt 'dat' opeens vandaan?

Het is voor mij een opeenvolging van flow die maakte dat ik totaal onbezorgd en in pure overgave deze liefdesrelatie, of hoort u liever, dit avontuur of experiment  ben aangegaan. 

Om niet mezelf te uitgebreid te herhalen ga ik even over op staccatostijl:


  • Goedkope Open Up kaartjes min of meer in de schoot geworpen
  • Mijn New Story, alleen nog leven volgens hoger plan
  • Stilte tipi, mijn vraag om sturing in het 'mezelf neerzetten in deze wereld'
  • De ontmoeting met een astroloog die mij inzichten gaf en stuurde
  • Mijn grote wens werkelijk gezien te worden
  • Ik die de inzichten totaal omarmden en in puur vertrouwen en absolute rust de opdracht uitvoerde
  • 'Maak contact met die man waar jij naar verlangt, ga ervoor'
  • De perfecte timing in de ontmoeting met de nieuwe man
  • De uitnodiging voor een triangle sessie met nog 1 persoon erbij
  • De absolute veiligheid om open en eerlijk mijn gevoel en wensen uit te spreken naar de nieuwe man
  • De overweldigende realisatie dat het wederzijds is
  • Het sterke geloof/ de overtuiging dat mijn man en ik er een oplossing voor vinden
  • De ervaring dat affirmaties werkelijk altijd werken en nu dus ook
  • De overdadige liefde die naar mijn twee mannen stroomt, dankbaarheid en respect
  • De ruimte en vrijheid die ik van mijn man krijg om volledig bij mijn nieuwe man te zijn en te genieten van wat er is
  • De gekke behoefte aan reality checks omdat het een droom lijkt
  • Mijn zelfrealisatie die in een stroomversnelling komt


In het NU is alles perfect, door liefde gestuurd en enkel en alleen uit stilte ontstaan. 'Het leven is echt...vreugde', voel ik steeds.

Ahee!

Reacties

  1. Voor mij een achtbaan flow. Die eerlijkheid werkt versnellend, bevestigend en openend. Alles en iedereen krijgt de juiste plek en dat gaat dan maar door. Mooie betrokken mensen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten