Op het juiste moment

Een thema in mijn huidige leven is tijd. Het juiste moment vinden. Vertrouwen op timing.
Omdat ik vanaf NU alleen nog wil tunen met het hogere plan, begin ik te ontdekken hoe ik dat kan doen. Tijdens Open Up, mijn eerst Open Up, voelde ik heel duidelijk wanneer ik handelde vanuit haast.

Er waren momenten dat ik wilde aansluiten in de etensrij, maar Dakini nog verwikkeld was in haar spel. Ik verleidde haar met me mee te lopen richting eetzaal en versnelde mijn pas. Maar zij corrigeerde mij dan meteen; ' Mama! we hoeven niet snel te gaan, er is echt wel genoeg', hoorde ik haar zeggen en schakelde een versnelling terug.




Gelukkig waren er ook vele momenten dat ik volledig in een flow bewoog. Zo kwam ik op het juiste moment aan bij de stilte tipi om de  smudge te ontvangen. Vroeg ik daar helderheid te mogen ontvangen. Kreeg ik die de volgende avond in een reading die aansloot bij mijn proces en sprak ik op het juiste moment de juiste persoon aan om te horen waar ik voor openstond.

Ik merk wanneer ik gepassioneerd ben er een groot verlangen naar boven komt dat maakt dat ik wil en wel NU. Los van 'vrije wil' en verlangen maar in tune met het plan, wil ik leven. 
En dat is spannend en nieuw. Want tot nu toe kon ik hoteldebotel jagen op dat wat ik wilde. Dat jagen maakte dat ik dan te snel ging, bepaalde stappen oversloeg.

Dus nu is mijn 'New Story' te leunen in vertrouwen. Bijna zoals dat in een hangmat kan, wetende dat elke beweging die komt of de stilte die is, past bij dat wat ik mag ontdekken in dit leven.

'Mailin Fleur laat los, vertrouwt en geniet van dat wat is, ahee!'

Reacties

  1. Het triangel moment op open UP vond ik ook zo'n perfect moment. Wanneer iedereen zijn of haar lichamelijke impuls in het moment volgt ontstaat er een perfect ontvouwingsproces. Wanneer iedereen in zijn of haar rol stapt, als een opstelling gaat alles in harmony lijkt het. Fijn je blogs te lezen. Het is alsof ik je beter leer kennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten