Geile praatjes


Wanneer ik speelfilms kijk, is het vaak zo dat in de relatie de man vaker seks wil dan de vrouw. Ook hoor ik standup comedians altijd grappen maken over dat ze alles uit de kast moeten halen om vrouwtje lief zo gek te krijgen dat ze wil neuken. Neuken ja, daar heb ik het nu even over, over het penetreren en klaarkomen, met alles dat daar eventueel aan vooraf gaat of bij komt. 
Wanneer ik die films en grappen moet geloven zou dat betekenen dat vrouwen over het algemeen minder libido hebben dan mannen. Ik praat over de heteroseksuele situatie, dit even voor de helderheid.

Er gebeuren altijd een paar dingen wanneer ik dat soort scenes in films zie of grappen van comedians hoor. Ik denk ten eerste...I most be a man. Ten tweede word ik een beetje boos/ lees geirriteerd want hoezo zouden vrouwen nou toch minder van geile seks houden dan de meneren op deze planeet? Dan komen er gedachtes als: doen die mannen wel hun best om hun godin te verleiden? Weten zij wel waar zij 'gek' van wordt? Kennen ze haar lichaam en haar fantasieën wel?

Maar ook zjn er gedachtes over die 'koud' afgeschilderde vrouwen. Genieten zij wel van hun man, van de geuren en smaken van dat goddelijke lichaam? Durven ze te experimenteren? Hun stoute schoenen aan te trekken en hun lief gek te maken in het spel van verleiding?

Ik heb zelf verschillende relaties gehad. de eerste serieuze was met een jongen die ervan hield van alles uit te proberen. Er was geen locatie of toy te gek om uit te proberen. Hele dagen brachten we seksend en blowend door, meer verantwoordelijkheden hadden we ook niet, must be honest. Toch doofde het vuur en kwam seks op een mega laag pitje te staan. Achteraf gezien zie ik dat dit gebeurde omdat we niet wisten hoe we open met elkaar konden communiceren. We groeiden uit elkaar en zochten de intimiteit bij anderen. Helaas einde relatie.

De daaropvolgende langdurige relatie miste diezelfde open- en eerlijkheid. Ons leven leek vaak op een avonturen film vol spannende maar ook soms gevaarlijke situaties en we maakten ontzettend veel ruzie. Voor de passie en liefde zochten we anderen op, in het geniep. Er was geen enkel vertrouwen op welk vlak dan ook. De keren dat we seks hadden, miste de veiligheid om te durven experimenteren of uitspreken wat opwindend was. 

Tussen de langdurige relaties door waren er genoeg 'tussendoortjes' waar seks het middel was om verbinding te voelen. Soms in openheid waarbij experimenteren erbij hoorde maar vaker nog 'gewoon' zonder er teveel woorden aan 'vuil te maken'. 

Er kwam een relatie waarbij veel veiligheid en intimiteit was. De seks was erg bevredigend en in de beginfase behoorlijk experimenteel maar ook daar kwam het klad erin. De frequentie nam af en de communicatie daarover kwam maar stroef op gang. Het was in mijn relaties nooit zo dat ik geen zin had wanneer de man mij benaderde, maar meer dat geen van ons tweeën een toenaderingspoging deed. 

Tegenwoordig zit ik erg lekker in mijn seksualiteit zogezegd. Ik voel me vrij, creatief, energiek, jeugdig, ondeugend, uitdagend en speels. Gedachtes over wat zou horen of moeten, vrouwvriendelijk of -onvriendelijk zou zijn, laat ik los. Ik geniet van het lichaam van mijn lief en verleid hem graag en spreek mijn fantasieen vrij uit. Wanneer we buiten zijn hou ik ervan om aan hem te zitten en geile praatjes te hebben. 

Behalve dat we open communiceren over waar we opgewonden van raken en wat we wensen daarin, zijn we ook open over wat ons bezig houdt. In mijn beleving is die open communicatie en het ongeneerd uitleven van de seksgerelatieerde impulsen in de relatie een manier om de boel lekker sexy te houden. 

Sex is misschien niet het belangrijkste onderdeel van een liefdesrelatie, maar zonder seks kan de speelsheid maar al te makkelijk verdwijnen en plaatsmaken voor een te serieuze gang van zaken en of dat nou passievol is?

Ahee!



Reacties