The new me

       

       Mijn nieuwe ik weet niets maar ervaart van alles 
Mijn nieuwe ik stapt uit haar comfort zone 
Mijn nieuwe ik is constant aan het experimenteren 
Mijn nieuwe ik laat haar mening steeds weer los 
Mijn nieuwe ik luistert zonder oordeel naar anderen 
Mijn nieuwe ik durft te voelen en het uit te spreken 
Mijn nieuwe ik vergelijkt niet maar wordt vergeleken 
Mijn nieuwe ik begint elke dag opnieuw 
Mijn nieuwe ik is vrij van verplichtingen 
Mijn nieuwe ik durft te staan in haar onzekerheid 
Mijn nieuwe ik beweegt tussen besluit en verandering 
Mijn nieuwe ik communiceert vanuit stilte 
Mijn nieuwe ik ontvangt haar angst en zelfkritiek met liefde en een lach 
Mijn nieuwe ik voelt dankbaarheid in al haar cellen 
Mijn nieuwe ik gaat ervoor 
         Mijn nieuwe ik ben jij
        


Reacties