Waar het hart vol van is

Zo door de liefde bevangen, kan ik NU alleen nog schrijven over dat wat ik lief heb. Komt ie:

Liefde is: de teennagels van mijn liefje goudkleurig lakken tijdens het eerste bezoekje aan zijn moeder

Liefde is: hand in hand door de stad fietsen, slingerend van verliefdheid

Liefde is: constant met hem willen zoenen, los van wie dat ziet of merkt

Liefde is: nieuwe muziek luisteren omdat ik dan aan hem denk

Liefde is: samen naar de supermarkt gaan en bij elke schap elkaar in de ogen staren

Liefde is: dromen en praten over samenwonen

Liefde is: steeds het gevoel hebben dat alles klopt

Liefde is: als een puber aan elkaar zitten en niks anders willen dan dat

Liefde is: bruisend en rustig tegelijk

Liefde is: al die verschillende rollen zijn, sexbom en wijze vrouw, kind en moeder, maar ook puber en maatje, geven en nemen in een stromende balans 

Liefde is: mijn mooiste zelf tonen, steeds weer zonder enkele moeite

Liefde is: heaven!





I rest my case....ahee!

Reacties