Vliegtickets en regenbogen

Vandaag gebeurt er van alles, als ik er nu zo over nadenk;

  • Zo wordt mijn liefje vanmiddag geopereerd. 
  • Zo attendeerde mijn dochter me 3 keer op een regenboog toen we naar huis reden.
  • Zo werd ik beticht van het wegzagen van de stoelpoten van mijn baas
  • Zo zag ik een daklozenkrantverkoper met een hesje waarop stond:'Ik ben aan het werk'.
  • Zo fantaseerde ik over een kledingstuk dat ik bij LIFE! zou kunnen dragen met exact dezelfde tekst.
  • Zo begon ik om 15:15 al met het koken van de avondmaaltijd.
  • Zo startte ik met het maken van een surprise maar wist ik halverwege niet wat ik ervan kon maken.
  • Zo dacht ik na over het gesprek met mijn oud-collega over haar nieuwe liefde en besefte ik dat vieze-was-buiten-hangen geen favoriete hobby van haar is.

  • Zo herinnerde ik me mijn droom over de vliegtickets naar Quebec die ik cadeau kreeg van de studievriend van mijn vader.
  • Zo wilde ik mijn zoon belonen voor zijn eerlijkheid.
  • Zo verzamelde ik onderwerpen voor mijn blog

Reacties