Behangen met talismannen

Met een onmeetbare vreugde ben ik deze dag begonnen. Vandaag heb ik mijn eerste opdracht. Straks komt een opvoeder praten over de verstandhouding met het puberkind. Bekende materie voor mij als ervaringsdeskundige. Als ik 3 jaar geleden geweten had dat alles wat 'mij overkwam #oei' ter inspiratie zou kunnen dienen in een later stadium. Precies.

Niet alleen de belevenissen die ik als radeloze moeder meemaakte, voeden mij nu, ook de inzichten die ik opdeed met Spiegelogie en geweldloze communicatie. Omdat deze strategieën mij zo ontzettend veel geholpen hebben, wil ik niet anders dan anderen ermee inspireren. Ik gun anderen de inzichten en trucjes die mijn leven als moeder totaal veranderd hebben.



Vandaag dus de première. Ik heb alle mascottes tevoorschijn gehaald en ben behangen met talismannen. De voor mijn dochter bedoelde slaapkamer is gefotoshopt tot spreekkamer. Een Boeddhabeeldje naast waxinelichtje en de tissues binnen handbereik. Volgende week staat de volgende gepland. Wat voelt het goddelijk om als zelfstandige te werken en werkelijk helemaal te doen wat ik het liefste op mijn eigen manier doe. Ik voel me gezegend. Laat de dag zich maar ontvouwen...

Reacties