Wat wil een mens nog meer?


De eerste belofte die mijn lief gister in de vroege ochtend deed was: 'Voordat ik vandaag naar mijn werk ga, kom jij nog lekker klaar'.  Alleen al bij het horen van die woorden raakte ik opgewonden. Nooit eerder in mijn seksuele leven sprak een geliefde mij zo uitnodigend toe. Uit de toon van zijn stem en zijn ondeugende glimlach kon ik opmaken dat hij ervoor zou zorgen en er op toe zou zien dat dat werkelijk zou gebeuren. 


Hmmm wat wil een mens nog meer?

Ik moest lachen en vroeg om uitleg. 'Ik raak ontzettend opgewonden als ik jou zie klaarkomen', was zijn antwoord. Ik dacht er over na, ja het resoneerde wel, want hem te zien genieten laat mij ook enorm genieten. 

Gistermiddag, de eerste laag verf zat op de nu toch wel adembenemend prachtige muur en voor ons lag een zee van tijd om 'iets' te gaan doen. Ferry en ik zaten voor de nog natte muur, Spotify speelde een soul playlist en ik at maiswafels met tahin.

'We kunnen zo 2 dingen doen, of we gaan een droger kopen of we gaan nog even met elkaar spelen boven'. Dat de droger nog gekocht moet worden, lijkt me duidelijk.

Het overdag spontaan inplannen van sex, zoals je er ook voor kan kiezen NU samen boodschappen te gaan doen, vind ik heerlijk. Er ontstaat speelsheid, luchtigheid en verbinding. 'Laten we NU gaan sexen, ik heb zin in je', dat gewoon uitspreken en er meteen voor gaan. Waarom? Omdat het kan en omdat het lekker is en bijzaak ik de rest van de dag nog nageniet.

Bring it on!


Reacties