De cirkel is rond


Mijn vakantie zit er bijna op. Morgen begin ik bij mijn nieuwe baan. De afgelopen 5 weken hebben me veel gebracht. 
De eerste 10 dagen stonden in het teken van koffie & thee op Open Up. Ik ontdekte hoe ik leiding geef. Mijn onderzoek was erop gericht vanuit flow te handelen. 


Flow is voor mij; moeiteloos steeds op het juiste moment het juiste doen, horen, zeggen of vragen. Om dat te kunnen doen, mag ik mijn eigen tempo volgen. Dus vertragen zelfs wanneer anderen versnellen maar ook 'niet doen' wanneer anderen in de 'doe modus' zitten. Een spannende uitdaging. Het is me goed gelukt.

Er gebeurde nog veel meer op Open Up. 

Ik was er voor het eerst met mijn grote liefde. Dat is natuurlijk niet helemaal waar, aangezien onze harten zich daar vorig jaar openden voor elkaar. 
Dit was ons eerste festival als geliefden.

Oude pijntjes verstopten zich. Oude angsten verrasten me. Nieuwe vreugde, verdieping en dankbaarheid dienden zich aan, in meervoud. 

En wij als koppel gaven een RealPlay workshop. We deden mee met circling en precies dat namen we mee naar huis.
Het mooiste souvenier dat ik de hele zomer met me meegedragen heb en waar ik meer en meer van ben gaan houden.

Circling. 

Het helpt me te vertragen. Te verlangen wat ik werkelijk verlang. Te voelen wat ik werkelijk voel. Te zeggen wat mijn hart me influistert. Te horen wat de ander werkelijk zegt.

In mijn liefdesrelatie brengt het helderheid, zachtheid en zoveel verbinding.

Morgen start ik in een nieuwe omgeving met nog onbekende collega's. Dat voelt bruisend en spannend. Ik sta te popelen om mezelf te laten zien en horen. Ik kan niet wachten de ander te ontmoeten. Circling zal me helpen dit te laten gebeuren in de vertraging van echtheid en openheid. Mijn eigen tempo volgend.

Dankjewel zomer van 2017...de cirkel is rond

Reacties