Steeds weer een happy ending


Hou jij ook zo van voor het eerst als het gaat om intimiteit en sensualiteit? Die opgebouwde spanning wanneer je elkaar dan eindelijk aan mag raken? Die sublieme ontlading wanneer je voor het eerst all the way gaat?

Nou ik wel, I just love it, ik kan er letterlijk geen genoeg van krijgen. Elkaars hand vast te houden, eye gazing, een zoen op de mond en om nog maar te zwijgen over het orgasme. Never a dull moment. 

Hoe vaak kan je dat als mens met een en dezelfde persoon ervaren?

Het antwoord verraste mijzelf enorm. Want wat blijkt, ik kan mijzelf voor de gek houden. Door mijn mind en mijn lichaam te foppen, met totaal hetzelfde effect en genot. Hoewel het de zoveelste keer is dat ik dit met dezelfde persoon doe.

Als je wil weten hoe ik dat doe, lees dan door.

Al jaren geleden kwam ik erachter dat ik een zeer rijke fantasie heb. Daar komt bij dat ik heel graag speel en doe alsof. En ik heb een hoog libido en hou van mannen versieren, maar heb een hekel aan vreemdgaan (been there done it). 

Tel dat alles bij elkaar op en je hebt: Roleplay.

Met mijn liefje samen gaan we vreemd met elkaar, wisselen we dominantie en volgzaamheid af, laten we onze schaduwkanten er helemaal zijn en spelen we situaties uit die nooit echt plaatsvonden maar in het spel voelen als levensecht.

En verbluffend hoe het lichaam en de geest helemaal meegaan in het spel. De personen die we spelen ontstaan tijdens het spel, details worden ingevuld, gevoelens krijgen een naam.  Met het beschrijven van de nieuwe persoon die ik dan ben, ontstaat spontaan een aantrekkingskracht als zagen we elkaar voor het eerst. Zelfs als we ervoor kiezen 'onszelf te spelen' in bedachte situaties die nooit plaats hebben gevonden.

Er was een gedachte dat ik nooit meer zonder zou kunnen. Dat dit een voorwaarde voor opwinding zou worden en dat mijn lief en ik nooit meer als ons zelf in het hier en nu opgewonden zouden kunnen raken van elkaar. 'Een nieuwe verslaving', was een gedachte die opkwam. En deze heb ik onderzocht.

Ja het is verslavend, als in erg lekker. Maar, en dat verwondert me nog steeds, de algehele aantrekking was nooit weg maar lijkt door het spel vreemd genoeg wel meer levendig buiten het spel om wanneer we niet spelen tijdens de seks. Dus het werkt door in ons dagelijkse leven. Alsof we elkaar steeds opnieuw ontmoeten, telkens weer. En dat is een heerlijke bijkomstigheid.

En los van het lichamelijke aspect, is er ook een hele ervaring van ontdekken welke kant het gesprek en de ontmoeting in zijn geheel op beweegt. Doordat ik me opeens een ander voel en te maken heb met een persoon die ik nog niet goed ken, is dit een avontuur waarbij ik verbaasd sta van wat er uit mijn mond komt en waar ik toe in staat blijk te zijn. Niet heel vreemd natuurlijk wat iets weet zich veilig en erkend.

Dus komt dit experiment mij als zeer geslaagd over. Ik word bevredigd in verschillende behoeftes: spel, avontuur, intimiteit, opwinding, verbinding, onderzoek, enthousiasme, creativiteit, kracht, gekte, overgave, lichamelijkheid, uitdaging, vrijheid en zo kan ik nog wel even doorgaan. 

Er zit zo'n gelaagdheid in, bijna niet in 1 blog te vangen.

Wat ik het meest bijzondere aan de Roleplay vind, is dat ik dit volledig met mijn favoriete man kan beleven. Nota bene mijn geliefde, met wie ik in een diepe verbinding door het leven ga. Zonder dat ik mijn behoefte aan iets anders, buiten hem om hoef te beleven. Het is dus mega veilig en vertrouwd terwijl de beleving verrassend en nieuw voelt. 



Ahee!




Reacties