Weer thuis bij mezelf



Mijn India reis zit erop. En wat heeft het mij gebracht qua inzichten over mezelf?


  • Ik kan heel goed voor mezelf zorgen in goede en slechte tijden
  • Ik maak makkelijker contact met mannen dan met vrouwen
  • Ik vaar wel bij een routinematige dagindeling qua yoga, slaaptijden en maaltijden
  • Ik hou van drukke, bruisende, grote wereldsteden
  • Dat ik Spaanstalig ben, helpt mij altijd wanneer ik op reis ben en daar geniet ik van
  • Ik vind het heerlijk om ergens lang alleen te zitten en dan mensen en dieren te observeren 
  • Ik heb een zeer creatief oplossingsgericht vermogen
  • Mijn behoefte aan gezondheid en veiligheid, geven mij uitdagingen in mijn doen en laten
  • Ik sta voor mijn behoefte aan veiligheid en laat me daar niet in 'over-rulen'
  • Zo heerlijk als ik het vind om lange tijd in mijn eigen gezelschap op een plek te zijn en mijn zintuigen te gebruiken, zo geniet ik er ook van om met gelijkgestemden authentiek te delen wat er in ons omgaat 
  • Ik ben een goede slaper en ik een nieuwsgierige eter die graag nieuwe dingen wil proeven
  • Ik dacht dat ik in shock zou zijn wanneer ik de armoede zou zien, hoewel het extreem was, vond ik het met als tegenhanger de rijkdom toch op een bizarre manier heel fascinerend
  • Mijn nieuwsgierige aard maakt dat ik mensen die ik ontmoet, vragen stel waar zij zich steeds weer door laten openen waardoor contact ontstaat
  • Mijn nieuwsgierigheid wint het vaker dan mijn angst om te beslissen en doen
  • Ik heb besloten en ben ermee begonnen om alleen nog eerlijk dus ook kwetsbaar te zijn naar mezelf en over mezelf naar de ander. Wanneer ik dat vergeet te doen, kom ik er op terug.
  • Ik dacht me in India thuis te voelen, dat was niet echt het geval. Ik voel me thuis in ChilĂ©
  • Ik zal mezelf elke dag steeds een paar keer herinneren dat ik turiya, tao, het absolute ben. Alle gedachten, gevoelens, beelden en zintuiglijke waarnemingen ontstaan daaruit.
  • Het heerlijke aan op reis zijn, is weer naar huis te keren, thuis bij mezelf.
Ahee!


Reacties